Life is a song - sing it. Life is a game - play it. Life is a challenge - meet it. Life is a dream - realize it. Life is a sacrifice - offer it. Life is love - enjoy it.

Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com

Thursday 20 December 2012

OPERATION SUCCESS!!

Assalamualaikum...Semalam aku dok buat operation ikan cencaru ngn anak yu...Waktu msk lab, masing2 dok lari keluar sbb bsuk bau ikan...Sampai ad hok yg nk muntah...#Aku leteww#...Nanti dok bedah tikus+katak tak tahu la gane...



Ikan cencaru
Buah pinggang lembu
Depa hak yg kat bawah ni mmg gila kamera...Pantang nmpk kamera msti nk snap...Kdg2 aku pon tak tahu kamera aku tu mmg kamera aku ato depa punya...#Sbb penuh gmbo depa jaw#...Aku mmg tak suka bergambar...Tangkap gmbo je...Berseni x??..Keke~~

Geng pic mania 
Muka depa lagi...
Spesimen  anak yu
Malam pulak aku pegi tgk teater...Tahun ni UiTM Pahang jd tuan rumah festival teater 3 negara...#Malaysia+Indonesia+Brunei#...Sblm ni xpenah tahu pon psl teater2 ni semua...#Sbb bkn pencinta seni...#...Ni pun kalu xde kupon depa semua ni xpegi punye...Lagipon teater free...Sblm ni bole tgk kt IB je...

Malam sebelumnye agk bes skit sbb ad cerita pasal puisi+syair pasal Gaza...My roomie smpai nangis sbb tgk...Mlm td hanye cerita pasal yg biase2 je...Aku pon xphm ap mesej yg nk disampaikan...Nak2 pulak Pak Joko dari Indon...Tapi salah seorang pemain teater yg dipanggil melodrama tu #Sbb dorang present sorang2# is Shahriza Mahmud...

Ni la Shahriza Mahmud
Dulu kalu korang kenal dia sorang pelakon, cuma sekarang dia mula bergiat aktif dlm pementasan teater...Tapi yang agak mengjutkan kebanyakan performer mlm tadi adalah lecturer yg ad kelulusan phD+Ijazah Sarjana...So diorang ni mmg hebatla kan...

Jadi kepade pencinta seni kt luar sane support la industri seni teater tanah air...Mmg agak boring tp kalau kite hayati lakonan tu, ad mesej yg nk disampaikan...

Wasalam...

No comments:

Post a Comment

Terima kasih daun keladi sudi baca entri ini. Weu Weu.