Life is a song - sing it. Life is a game - play it. Life is a challenge - meet it. Life is a dream - realize it. Life is a sacrifice - offer it. Life is love - enjoy it.

Logo Design by FlamingText.com
Logo Design by FlamingText.com

Wednesday 25 December 2013

GONE

Assalamualaikum

I just got news that the real father to my sister passed away. Inalillahiwainailaihirojiun. Dari allah kita datang, pada Allah kita kembali. Akhir akhir ni aku selalu dapat berita orang orang terdekat dengan keluarga aku meninggal. Tak lama sebelum ni jiran aku sebelah rumah pun meninggal. And now I realized that I'm getting older. It's scary. Ya memang takut. Takut sebab nak jumpa Allah bila iman dan bekal masih tak cukup nak hadap Dia.

Aku tak tahu macam mana penerimaan akak. Walaupun dia tak rapat dengan abah dia, still it's her real father kan. Mestilah terkesan sedikit sebanyak. And now she's in her way back to Raub with her brother. May Allah ease everything. Dan aku harap Allah akan panjangkan umur kedua mak abah aku sebab aku masih tak sempat nak berbuat bakti kepada kedua mereka. Amin

Wasalam

No comments:

Post a Comment

Terima kasih daun keladi sudi baca entri ini. Weu Weu.